4.05.2019

Філологічний водевіль «У тенетах суржика»


Філологічний водевіль

 «У тенетах суржика»
(для учнів 8 класу)

Мета:
·        залучити школярів до спілкування рідною мовою без використання суржикових виразів;
·        сприяти осучасненню, очищенню української мови, збагаченню словникового запасу учнів;
·        виховувати повагу до влучного, яскравого, колоритного українського слова.
Музика 1
Виходить  Дзідзьо

Дзідзьо:
Привіт усім шанувальникам моїм,
Вітаю вас на конкурсі «Земля – наш спільний дім!
Аякже, сьогодні ж святкуємо День рідної мови,
Бо знають всі, що українська мова – то життя основа!

Музика 1
(танцює)
Я – Дзідзьо – король суржика, чувачок ще той і приколіст,
Бо я до жартів і кумедій маю хист!
Сьогодні ведуча  суржикових новин  у мене кльова -
То моя чікса і королєва – Оля Полякова!

Музика 2
Виходить Оля Полякова
Оля Полякова:
Так-так, лісових суржикових новин чималенько зібралось,
Тут стільки цікавих подій сталось!!!
Тож у сьогоднішньому суржиковому світському випуску - про таке…

Заставка
Дзідзьо:
Троє поросят-терористів  викрали Вовка Зеленського з його вілли на Канарах за те, що він тричі сказав слово «капєц»,  і тепер хочуть викупу по мільйону доларів за кожну лапу. 
Заставка
Оля Полякова:
Кіркоров зіграв шикарне весілля з принцесою, на якому засвітилася вся європейська та світова «черезсловосуржикова» богема.
Заставка
Дзідзьо:
П’ятачок Сонька-Золота Ручка обікрав Вінні-Пуха, прихопивши річний запас меду, «Словник Бориса Грінченка» та золото й діаманти, заховані в дуплі. 
Заставка
Оля Полякова:
Вірастюк нещодавно переміг у програмі «Знесуржикові та щасливі», обійшовши Сівоху всього на 2 слова чистою українською мовою. 
Заставка
Дзідзьо:
А тепер – відеорепортаж зі світського  конкурсу «Стоп-Суржик-2019».
І з нами на зв’язку – кореспондент  Катя Осадча

Музика 3
Катя Осадча:
Доброго дня! Я – Катя Осадча!
Дехто, правда, на мене каже «Кусача»!
Ми оберемо зараз вашими оваціями
Кращого Стоп-Суржика країни – стравжній талант!
Тож зустрічайте – перший охоронець рідної мови - конкурсант:
Це співак, дівки від нього мліють,
Лідер хіт-парадів, жінки про нього мріють,
У різних конкурсах перемагав,
На всіх світових сценах з мікрофоном побував.
Цьогорічний наш іменинник –
 Олег Свинник!

Музика 3
Олег Свинник :
Де ваші руки? Я не бачу ваші руки!
Я прибув на гастролі, бо не витримав  з вами розлуки!
Привіт, мої  дівчульки!!!
Я дарую настрій гарний усім,
Я Свинник – усіх лабутенок кумир!
Люблю вас, мої лапульки!!!
Обожнюю вас, мої сміхотульки!!!
Серед мовоохоронців рівних мені немає!
І мову українську добре знаю!

Музика 3
 Катя Осадча:
А суржику скільки: «лабутенки, дівчульки,
Сміхотульки, лапульки»….
Так, незважаючи на це, зі Свинником важко конкурувати,
Так, справжній мачо, що й казати!
Але це спробує зробити шоу-бізнесова  діва,
Номер два – Тіна грайлива!

Музика 3
Тіна:
Вау! Вау! Які люди!
Та куди там Голлівуду!
Якщо кожен про рідну мову так, як я, дбати  буде -
То всім і розуму, і досвіду  прибуде!

Музика 3
Катя Осадча:
Так, Тіна рекорди усі б’є рекорди усі б’є,
І поки що перемогти нікому не дає!
І наостанок – номер три, має гарний стан
Жінка з незрівнянною чистою вимовою дублера - незрівнянна Кесем-султан!

Музика 3
Кесем-султан:
Я навчу вас українською гарно говорити!
За стільки років, доки йде серіал «Величне століття», я навчилася це робити!
Стовідсотково українізованими  будете!
І мови своєї повік ви не забудете!

Катя Осадча:
А Ваше, пані, «стовідсотково» –
Що це за суржикове слово?

Катя Осадча:
Ось і закінчується наш репортаж!
Хто ж стає переможцем конкурсу «Стоп-Суржик-2019»?
Студіє, яка думка наших глядачів?
Оля Полякова:
Та що там говорити – це Свинник, пробачте, чувак!
Дівчата, чи не так?
Музика 3
Дзідзьо:
Ні! Ні! Це  Кесем та  Тінка!
Хлопці! Це ж що не дівка – то картинка!

Музика 3
Катя Осадча:
Я навіть не скажу, хто переміг,
Але знаю стовідсотково:
Переможець – це чиста, багата, рідна мова!
Музика 4
(усі учасники дійства виходять наперед – і герої, і ті, хто виконував роль «глядачів», аплодують під музику, підтанцьовують, виконують усі разом простенькі рухи)

Дзідзьо:
                    Друзі! Для спільної справи очищення рідної мови єднаймося!
Усі разом:  Із тенетів суржика звільняймося!

Музика 4
(усі під музику виходять зі сцени)

2 коментарі:

  1. .

    Таємниці української минульщини які маємо знати...

    Чому московські кириличні фальсифікати досі вважаємо джерелами української історії?
    Як, хто і чому стер правдиву тисячолітню слов'янську історію та історію України?
    Які вони артефакти часів Артанії, Дулібії, Росі з унікальними докириличними велесовичними текстами?
    Чому велесовиця, сакральне письмо давніх Рахманів, - основа української абетки та мови?
    Де шукати прабатьківщину слов'янства і чому історична наука замовчує очевидне?
    Хто був правдивим очільником України у 17 столітті?

    Відповіді шукайте у статтях і відео блогу "СВЯТОЯР" - https://sviatoiar.uamodna.com

    .

    ВідповістиВидалити
  2. Всем привет, меня зовут Адрик Вадим, живу в городе Курган, я хочу поделиться со всеми вами здесь, как господин Бенджамин помогает мне с ссудой в 15 000 000,00 рублей на начало доставки еды и напитков после всего, что я поработал Несколько отелей здесь, в кургане, просто зарабатывают на жизнь, но, к сожалению, все еще испытывают трудности с оплатой аренды, но, слава богу, теперь я работаю самостоятельно, у меня работают 5 рабочих. Если вы ищете финансовой свободы, я советую вам связаться с г-ном Бенджамином, указав это электронное письмо ниже и номер заявки. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити